En bra turneringshelg...

on. 09.desember 00:56

Vi er til stadighet rundt omkring og spiller turneringer. Denne helgen ble Mads nr 2 i EBT turneringen i England. Der tapte han dessverre den avgjørende finalen 2-0 mot Vikki Burbridge. Mads mener selv at bowlingen sitter ganske bra for tiden, så han ser frem til å avslutte årets EBT sirkus i Qatar neste uke. Deretter bærer det hjem for julefeiring og Drammen X-Mas, som de fleste i klubben skal spille. I Sverige var det ny runde med SuperSix, og her ble Fredrik best av våre spillere. På krevende baner løsnet det til slutt og han knep en turboplass med 279 i siste serien. Etter en veldig fin 5 plass når de første 8 seriene var unnagjort, datt han ned til 12 plass etter de neste 4. Men i dette laget er det meget bra uansett. Rett bak cut’en befant både Glenn Morten og Emilie seg. 1231 og 1230 var ikke langt unna grensa på 1252, som for øvrig tilhørte Tore T, som igjen ble nr 2 til slutt. Vår siste deltager var Monica som fikk 1107 som sin beste start. Her hjemme vant Malen og Olav hver sin klasse i den siste NBT turneringen som ble avholdt, spillested var forøvrig Hønefoss. En bra test av NM banene det. Sandra var blant de bedre i jr klassen hun også, og Martin var i topp 6 i senior. LC vil nok glemme denne turneringen raskest mulig :). Neste utfordring blir Moelven Open for noen, samt nevnte turnering i Qatar, for julen ringes inn med WC kval i Drammen. Tvi tvi så lenge.