Gull og Sølv...

fr. 17.juni 00:38

Det ble tilslutt trios laget med Glenn Morten, Bjørn Einar og Svein Åke som tok Norges første gull under EM. Mye av æren skal Bjørn Einar ha, for han har spilt fantastisk under hele øvelsen. Men man skal jo være tre på laget så all honør og gratulasjoner til de to andre også. Tidligere på dagen tapte altså Mads og Tore for det svenske paret, men sølv er jo en fantastisk prestasjon det også. Fordelen med å ha to spillere fra Frogner med i mesterskapet er jo at vi da kan være med på flere av medaljene ;). Etter første del av lagspillet er Norge på en 6 plass, med gode muligheter for topp 4 og medalje her også. Når vi også vet at Mads leder All Event med 125 pinner før de siste 3 seriene, ja da er det bare å glede seg til en ny dag med masse god bowling, og forhåpentligvis mer suksess. Frogner BK gratulerer igjen alle medaljevinnerne, og ønsker lykke til med videre spill :)